Графік роботи:

Будні: 10:00–19:00

Сб: 10:00–18:00

Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Обмін та повернення

 

Обмін та повернення

Обмін і повернення

Магазин MAXIMARKET гарантує високу якість наданих товарів. Однак, якщо Ви з якоїсь причини
не задоволені своєю покупкою, Ви можете оформити повернення або обмін товару у
випадках і згідно з умовами, регламентованими > Законом України про захист прав
споживачів

Товари, що підлягають поверненню та обміну
         Поверненню та обміну підлягають товари в ідеальному стані, що не були у вжитку, за умови
збереження пакування та всіх наявних додатків (ярлики, етикетки, т.д.) і документів, що
підтверджують оплату товару (товарний чек або інший документ, що підтверджує покупку).
         Покупець може обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо придбаний
товар не підійшов покупцеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром
або комплектації.
         У разі, якщо придбаний Вами товар виявився неналежної якості внаслідок виробничого
браку, Ви можете повернути його та обміняти на аналогічний товар належної якості. Для
здійснення обміну/повернення товару Вам необхідно звернутися до нас протягом 14 днів з
моменту його отримання.

Для оформлення Вам необхідно:

1.  Зв'язатися з нами за телефоном +380679213878

Повернення грошових коштів здійснюється тільки на картковий рахунок клієнта

протягом терміну до 7 днів після отримання товару.

Ми змушені будемо відмовити Вам у поверненні/заміні товару на новий якщо:

1. З моменту покупки/отримання товару пройшло понад 14 днів.

2.При перевірці якості продукту виявлені дефекти, які порушують умови гарантійного

обслуговування (потрапляння рідини, та ін.).

3.Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, товарний чек або

елемент комплектації товару.

4.Товар використовувався і не має товарного вигляду.

5. Зрізані ярлики та етикеток.

 

Відповідно до статті 9 пункту 1 Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право у чотирнадцятиденний (14 днів) термін обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо товар не задовольняє покупця за формою, габаритами, кольором, розмірами або з інших причин може бути використаний їм за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, упаковка.

У разі відсутності в магазині аналогічного товару, покупець має право придбати будь-які інші товари з асортименту магазину з відповідним перерахунком вартості або отримати назад гроші в розмірі вартості поверненого товару, або придбати аналогічний товар при першому ж постачанні відповідного товару, про що продавець зобов'язується повідомити покупця день постачання. (Стаття 9 пункт 2 Закону).

При поверненні коштів розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час його покупки.

Умови обміну та повернення товару неналежної якості:

1. Заміна або повернення товару з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком) провадиться на підставах та у строки, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів".

2. У разі виникнення проблем із товаром, по-перше, переконайтеся, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією з експлуатації товару (якщо є). Зазвичай наприкінці інструкції є розділ, що описує типові проблеми та шляхи їх вирішення власними силами.

3. Повернення або обмін товарів неналежної якості здійснюється через відправлення товару(ів) покупцем та продавцем через службу доставки (транспортну компанію).

Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

Обміну та поверненню не підлягає:


 

1. Список товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню [перейти] .

2. Товар, який має істотних недоліків, з купівлі якого минуло понад 14 днів.

3. Товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні.

4. Товар має механічні пошкодження, порушено упаковку, в процесі експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) та ін.

Тому, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уважно оглядайте покупку при отриманні або в присутності кур'єра, якщо вам не подобається розмір, зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення, зв'язавшись з менеджером магазину, обговоривши всі деталі щодо повернення . У разі відмови від товару належної якості при доставці, що відбулася, покупець самостійно оплачує доставку товару продавцю службою доставки (транспортною компанією).

Претензії за зовнішнім виглядом та механічними пошкодженнями приймаються тільки в момент доставки (при отриманні).

Інші деталі щодо обміну та повернення можна дізнатися у менеджера за контактними телефонами інтернет-магазину.

Зверніть, будь ласка, увагу, що співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений надавати консультації щодо товару, відсутності товару або наявності браку, вирішуються з консультантом інтернет-магазину MAXIMARKET.

Для обміну бракованого товару звертайтесь, будь ласка, за телефонами 098 921 38 78, 0800 33 38 78 (з 9:00 до 18:00 пн-пт, з 11:00 до 15:00 сб, вс-вихідний), і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.

Вгору